امورشی کو

امورشی کو , مشاوره تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دانشگاه ها و مدارس کشور

امورشی کو

امورشی کو , مشاوره تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دانشگاه ها و مدارس کشور

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸

  

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸

برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون این مدارس الزامی می باشد. به همین جهت دانش آموزان بایستی از فرایند انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸ اطلاعات لازم را داشته باشد.

این کارت قبل از شروع و برگزاری آزمون به صورت اینترنتی در اختیار داوطلبان شرکت کننده در آزمون قرار می گیرد و در صورت به همراه نداشتن کارت امکان شرکت دانش آموزان در جلسه آزمون وجود ندارد.

به همین جهت دانش آموزان و والدین آنها در بازه زمانی اعلام شده نسبت به تهیه و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸ اقدام نمایند. البته لازم به ذکر است فرایند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی یکی می باشد. اما با این وجود در ادامه مطلب به بیان زمان و نحوه دریافت این کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی و موارد مرتبط به آن به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸

در همان ابتدا بیان کردیم که کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸ به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام این آزمون به نشانی اینترنتی www.azmoon.medu.ir انتشار می یابد. به همین جهت دانش آموزان بایستی در مرحله نخست به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ مراجعه نمایند.

پس از ورود به این سایت مطابق با تصویر زیر ابتدا اقدام به ورود کد ملی و رمز همگام خود نمایید.

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

پس از ورود این اطلاعات دانش آموزان در مرحله بعد بایستی مطابق با تصویر زیر به بخش کارت آزمون مراجعه نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸

در این بخش همان گونه که مشاهده می نمایید بر روی گزینه چاپ کارت کلیک نمایید. پس از کلیک بر روی این گزینهکارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸ را می توان مشاهده نمود. پس از مشاهده این کارت از آن پرینت تهیه نموده و تا روز برگزاری آزمون به همراه خود داشته باشید.

لازم به ذکر است جدای از به همراه داشتن کارت در جلسه آزمون اطلاعات موجود در این کارت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که بر روی کارت زمان و مکان دقیق برگزاری آزمون درج شده است و دانش آموزان بایستی متناسب با محل برگزاری آزمون و زمان آن برای شرکت در جلسه آزمون اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۹۸ : همانگونه که در بخش های مختلف بیان شد ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ همزمان با ثبت نام مدارس تیزهوشان ۹۸ برگزار می گردد.

آزمون این مدارس نیز به همان نسبت پس از اعمال تغییراتی که در سال گذشته صورت گرفت همزمان با یکدیگر برگزار می گردد. برای شرکت در این آزمون دانش آموزان بایستی کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۹۸ را به همراه داشته باشند. این کارت در بازه زمانی مشخص و به صورت معینی انتشار می گردد و داوطلبان بایستی اقدام به دریافت آن نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸

نحوه رفع نواقص موجود در کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸

برای برخی از داوطلبان و دانش آموزان ممکن است در رابطه با اطلاعات موجود در کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸ مشکلاتی به وجود آید. که از جمله آنها می توان درج نادرست برخی از اطلاعات اشاره نمود.

برای کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸ اطلاعات شناسایی ، تصویر داوطلب و همچنین زمان و مکان برگزاری آزمون درج شده است.

دانش آموزان بایستی پس از دریافت این کارت با دقت کامل نسبت به مطالعه اطلاعات ثبت شده در آن اقدام نمایند. چرا که ممکن است تصویر داوطلب و یا نام و نام خانوادگی داوطلب به غلط ثبت شده باشد.

برای این دسته از دانش آموزان فرصتی برای رفع این نواقص وجود دارد. به همین جهت برای رفع نواقص موجود در کارت ورود به جلسه آزمون می توانیم به باجه های رفع نواقص کارت که از سوی آموزش و پرورش مشخص شده است مراجعه نمایید.

معمولا در آموزش و پرورش منطقه خود بخشی برای این منظور جهت رفع نواقص موجود در کارت ورود به جلسه در نظر گرفته شده است. این باجه ها معمولا در بخش ارزشیابی و برگزاری آزمون های آموزش و پرورش قرار دارد. با توجه به این توضیحات در زمان اداری با مراجعه به این مراکز میتوان حساب به رفع نواقص احتمالی اقدام نمایید.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸ همانند دیگر آزمون ها قبل از برگزاری آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.medu.ir در اختیار داوطلبان شرکت کننده در آزمون قرار می‌گیرد.

به همین جهت می توان براساس سنوات گذشته زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸ را پنج روز الی یک هفته قبل از برگزاری آزمون تخمین زد.

البته زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸ به زمان برگزاری آزمون بستگی دارد. به همین جهت داوطلبانی که اقدام به ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم و یا ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهمنموده اند بایستی اطلاعیه‌ هایی که توسط آموزش و پرورش در رابطه با زمان برگزاری آزمون انتشار می یابد توجه نمایند.

 با توجه به این توضیحات در مجموع می توان اواسط اردیبهشت را زمان حدودی برای انتشار این کارت در نظر گرفت.

http://sabzmoshaver.com/entry-card-to-the-state-exam-sample-school-examination-98/

 ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم , دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ازطریق سایت www.azmoon.medu.ir , زمان ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی , شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان , سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی , سایت www.azmoon.medu.ir , ثبت نام مدارس شاهد شهر نجف آباد , ثبت نام مدارس شاهد استان اصفهان , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته تعمیر و نگهداری ماشین های الکتریکی , هزینه ثبت نام آزمون دکتری , مقایسه sanjesh.org و sabzmoshaver.com,  www.dipcode.medu.ir , www.azmoon.medu.ir ,ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی , www.azmoon.org , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی , مطالب سایت مشاوره تحصیلی سبز مشاور شهریه دکتری پردیس های خود گردان مدارک مورد نیاز جهت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۷ شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد منابع کنکور سراسری ریاضی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸ اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸ اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۹۸ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۹۸ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۹۸ منابع کنکور سراسری زبان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی شرایط ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال دوم ۹۷ نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۷ تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال دوم ۹۷ شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نقل و انتقالات دانشگاه آزاد رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تفاوت پذیرش بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام آزمون دکتری ویرایش ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت  شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ پایه ششم به هفتم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.