امورشی کو

امورشی کو , مشاوره تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دانشگاه ها و مدارس کشور

امورشی کو

امورشی کو , مشاوره تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دانشگاه ها و مدارس کشور

www.dipcode.medu.ir

با سلام خدمت دوستانی عزیزی که از صفحه www.dipcode.medu.ir دیدن می کنند در این صفحه می خواهیم بطور کامل نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی را سایت www.dipcode.medu.ir به شما عزیزان توضیح دهیم.

  

با سلام خدمت دوستانی عزیزی که از صفحه www.dipcode.medu.ir دیدن می کنند در این صفحه می خواهیم بطور کامل نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی را سایت www.dipcode.medu.ir به شما عزیزان توضیح دهیم.

در یک خط که سوابق تحصیلی در واقع نمرات ثبت شده دوره دبیرستان شما می باشد که باید در سایت وارد شده و نمرات خود را تایید نمایید تا به عبارتی بهانه ای بعد از کنکور درباره اشتباه بودن نمرات دبیرستان و معدل خود نداشته باشید.

بعد از تایید کارنامه و نمرات خود در سایت dipcode.medu.ir کدی به شما داده می شود که در مراحل ثبت نام کنکور سراسری باید وارد نمایید.

خب بریم سر اصل مطلب چگونه کد سوابق تحصیلی را دریافت کنیم:

دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت www.dipcode.medu.ir

ابتدا داوطلبان باید وارد ساماه دریافت کد سوابق تحصیلی به آدرس www.dipcode.medu.ir شوید.

با ورود به این سایت صفحه ای مشابه تصویر زیر مشاهده خواهید نمود:

www.dipcode.medu.ir

 

در صفحه باز شده روی تب مشاهده کارنامه در بالای صفحه کلیک کنید تا وارد صفحه ای مشابه صفحه زیر شوید

[caption id="attachment_23" align="aligncenter" width="600"]dipcode.medu.irdipcode.medu.ir[/caption]

خب ابتدا توضیحات این صفحه از سایت را به طور کامل مطالعه نمایید شاید اطلاعیه جدیدی قرار داده باشند. خب در ادامه همانگونه که می بینید باید چهار فیلد را پر کنید که عبارتند از

کد دانش آموزی: این کد در کارنامه های شما درج شده است که می توانید وارد کنید.

کد منطقه: این کد نیز روی کارنامه درج می گردد در صورت نداشتن این کد می توانید از مدرسه پرسیده یا در نت کد منطقه تحصیل خود را سرچ نمایید.

کد مقطع: که به صورت لیت کشویی هست و دارای دو گزینه متوسطه و پیش دانشگاهی می باشد که باید با توجه به مقطع خود یکی را انتخاب کنید.

تاریخ تولید: که با کلیک روی باکس خالی باکس دیگری مشابه تصویر زیر باز می شود که می توانید تاریخ تولد خود را انتخاب کنید.

کد سوابق تحصیلی

کد تصویر: حروف و اعدادی که در تصویر درج شده است را عینا وارد در این باکس وارد می نمایید.

خب حالا دکمه ورود را وارد نمایید که اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید مشخصات شما برایتان در سایت www.dipcode.medu.ir نمایش داده می شود که می توانید با تایید کارنامه خود کد سوابق تحصیلی را دریافت نمایید.

نکات مهم:

داوطلبانی که یکی از شرایط زیر را داشته باشند مشمول طرح تاثیر سوابق تحصیلی مدرک دیپلم در آزمون سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی نخواهند بود و اطلاعات آنان در سایت dipcode.medu.ir موجود نیست .

  • الف - فارغ التحصیلان دیپلم قبل از سال ۸۴
  • ب - فارغ التحصیلان شاخه فنی حرفه ای و کاردانش و فارغ التحصیلان غیر رشته های نظری
  • ج - فارغ التحصیلان دیپلم نظام قدیم
  • د- دیپلمه های تطبیقی مدارس غیر ایرانی خارج از کشور

همچنین داوطلبانی که قبل از سال ۹۱۴ در مقطع پیش دانشگاهی فارغ تانحصیل شده اند، مشمول طرح تاثیر سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی در آزمون سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی نخواهند بود و اطلاعات آنان در این سایت موجود نیست.

در آخر در صورتی که سوال یا مشکلی با سایت www.dipcode.medu.ir آموزش و پرورش داشتید با مشاوران ما در مرکز مشاوره سبز مشاور در میان بگذارید اگر سوالات دیگری در ذهن دارید می توانید از سایر مقالات ما نیز استفاده نمایید.

لازم به ذکر است کد سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی جدید فعال بوده و داوطلبان عزیز همین الان می توانند با ورود به این سایت کد سوابق تحصیلی خود را دریافت و تایید نمایند تا در روند ثبت نام مشکلی نداشته باشند.

منبع: www.dipcode.medu.ir سبز مشاور

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

سایت www.azmoon.medu.ir

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.