امورشی کو

امورشی کو , مشاوره تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دانشگاه ها و مدارس کشور

امورشی کو

امورشی کو , مشاوره تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دانشگاه ها و مدارس کشور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد : از جمله دانشگاه هایی که در سال های اخیر بصورت بدون کنکور دانشجو می پذیرد ، دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف صورت می گیرد که هرکدام دارای شرایط خاصی برای پذیرش می باشد. داوطلبان و متقاضیان شرکت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد میتوانند با اطلاع از شرایط پذیرش در این دوره ها ثبت نام کنند.

  

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد : از جمله دانشگاه هایی که در سال های اخیر بصورت بدون کنکور دانشجو می پذیرد ، دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف صورت می گیرد که هرکدام دارای شرایط خاصی برای پذیرش می باشد. داوطلبان و متقاضیان شرکت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد میتوانند با اطلاع از شرایط پذیرش در این دوره ها ثبت نام کنند.

دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد هرساله در دو نوبت نیمسال اول و دوم برگزار می گردد و پذیرش در این دوره ها بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان می باشد. با توجه به تنوع رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع این دانشگاه ، داوطلبان میتوانند با انتخاب رشته صحیح شانس قبولی خود را بالا ببرند.

در ادامه این مطلب به بیان توضیحاتی در زمینه شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خواهیم پرداخت و پس از آن مرحله به مرحله به بیان فرایند این ثبت نام خواهیم پرداخت. در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد داشتید میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید .برای ارتباط با مشاورین ما کافیست از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۳۷۵ و یا ازطریق موبایل همراه اول با شماره ۹۹۲۲۱۱۰۶ تماس بگیرید .

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    1. داشتن مدرک پایه متناسب با مقطع تحصیلی ( مدرک پیش دانشگاهی یا معادل آن برای مقطع کارشناسی ، مدرک دیپلم برای مقطع کاردانی)
    1. نداشتن غیبت سربازی
    1. داوطلبان بایستی حداکثر تا ۳۱ شهریور برای ثبت نام مهر ماه و تا ۳۰ بهمن برای ورودی بهمن ماه فارغ التحصیل شده باشند.
  1. معدل داوطلب ( با وجود بدون آزمون بودن این ثبت نام یکی از ملاک های اصلی پذیرش معدل داوطلبان می باشد ، از این رو احتمال قبولی برای داوطلبان دارای مدرک پایه مرتبط بیشتر می باشد)

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

در فرایند ثبت نام داوطلبان بایستی مراحل متعددی را طی نمایند که در این بخش به این مراحل اشاره خواهیم نمود تا در ادامه به صورت جداگانه به توضیح در مورد هر کدام از این مراحل بپردازیم.

  1. ورود به سایت www.azmoon.org
  2. دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  3. خرید کارت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد
  4. ورود به لینک ثبت نام و تکمیل اطلاعات ثبت نامی
  5. دریافت رسید ثبت نام و اتمام فرایند ثبت نام

ورود به سایت www.azmoon.org

با توجه به این که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می گیرد در اولین اقدام داوطلبان بایستی وارد سایت azmoon.org شوند. در صورتی که داوطلبان عزیز به درستی آدرس را وارد نموده باشند با تصویر زیر مواجه می گردید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

پس از این که داوطلبان وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org شوند بایستی اقدام به دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نمایند.

در این دفترچه داوطلبان با لیست رشته ها و همچنین شرایط و ضوابط این ثبت نام آشنا می شوند. همانگونه که در تصویر زیر می توان مشاهده نمود لینک دریافت این دفترچه در انتهای بخش ثبت نام بدون آزمون قرار داده شده است.

داوطبان توجه داشته باشند برای هر رشته ای که می خواهند انتخاب کنند یک کد رشته پنج رقمی که کنار رشته نوشته و یک کد دانشگاهی سه رقمی که در کنار واحد دانشگاهی است را باید یادداشت کنند. حداکثر داوطلبان مجاز به انتخاب ۲۰ رشته می باشند.

ثبت نام بدون کنکور آزاد

خرید کارت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

خرید کارت ثبت نام دیگر اقدامی می باشد که داوطلبان بایستی در فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام دهند. برای خرید این کارت ابتدا بر روی لینک خرید کارت ثبت نام کلیک نمایید.

ثبت نام بدون آزمون آزاد

پس از کلیک بر روی لینک خرید کارت داوطلبان با تصویر زیر مواجه می شوند. همانگونه که در تصویر مشاهده می نمایید داوطلبان بایستی اطلاعات خود را که شامل نام و نام خانوادگی ، کد ملی و شماره همراه می باشد را در بخش های تعیین شده وارد نمایند.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

پس از ورود این اطلاعات داوطلب برای پرداخت هزینه کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که مبلغ ۴۰ هزار تومان می باشد به درگاه خرید اینترنتی سوق داده می شود.

داوطلبان پس از اتمام فرایند خرید کلمه عبور را دریافت می نمایند. لازم به ذکر می باشد در این مرحله کارت بانکی دارای رمز دوم نیاز می باشد.

بعد از پرداخت یک کلمه عبور به شما داده می شود که باید آن را یادداشت کنید زیرا برای ورود به بخش ثبت نام لازم دارید. همچنین کد کلمه ورود به شماره همراهی که داده اید نیز پیامک می شود

ورود به لینک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد و تکمیل اطلاعات داوطلبی

پس از این که داوطلبان مراحل قبل را به اتمام رساندند بایستی از طریق لینک ثبت نام که در تصویر زیر قابل مشاهده می باشد برای تکمیل فرایند ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام دانشگاه آزاد

پس از این که داوطلب بر روی لینک ثبت نام کلیک نمود با وارد نمودن کد ملی و کلمه عبور که در مرحله قبل و با خرید کارت ثبت نام دریافت نموده است به بخش تکمیل اطلاعات داوطلبی وارد می شود.

ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی

در این مرحله داوطلب اطلاعات خواسته شده را که شامل اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات تحصیلی است ، در بخش های تعیین شده بایستی وارد نماید. پس از ثبت این اطلاعات داوطلب بایستی کد رشته های انتخابی خود را که از دفترچه استخراج کرده را وارد کند که حداکثر ۲۰ انتخاب می تواند باشد را ثبت نماید.

دریافت رسید ثبت نام و اتمام فرایند ثبت نام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

پس از این که داوطلب اطلاعات خواسته شده را در بخش های تعیین شده وارد نمودند و همچنین کد رشته های انتخابی مود نظر را ثبت کردید فرایند ثبت نام به اتمام می رسد.

در این مرحله در صورتی ثبت نام با موفقیت انجام شود رسید ثبت نام در اختیار داوطلب قرار می گیرد. در این رسید تمامی اطلاعات ثبت شده داوطلب نمایش داده می شود و داوطلب کد پیگیری ثبت نام خود را دریافت می نماید. داوطلب مورد نظر می تواند در زمان اعلام نتایج با استفاده از این کد پیگیری نتیجه ثبت نام خود را دریافت نماید.

چنانچه داوطلب شرکت در دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد هستید ، مطالعه مقالات زیر میتواند برای شما مفید باشد :

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

پس از این که داوطلبان فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را به اتمام رساندند بایستی برای دریافت نتیجه ثبت نام خود اقدام نمایند.

اعلام نتایج دانشگاه آزاد معمولا در یک ماه پس از اتمام فرایند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. برای این منظور بایستی داوطلبان به سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.net مراجعه نمایند.

پس از ورود به این سامانه ابتدا بایستی بر روی لینک دریافت نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک نمود.

دانشگاه آزاد

پس از این که داوطلبان وارد لینک دریافت نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شدند با تصویر زیر روبه رو می شوند. همانگونه که در تصویر مشاهده می شود داوطلبان بایستی در این مرحله اطلاعات داوطلبی که شامل کد رهگیری ثبت نام و شماره شناسنامه خود را در قسمت تعیین شده وارد نمایند.

پس از ورود این اطلاعات امکان دریافت نتیجه ثبت نام فراهم می گردد.

ثبت نام آزاد

تکمیل ظرفیت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در هیچ کدام از رشته محل های انتخابی قبول نشده باشند آخرین فرصت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می باشد.

فرایند تکمیل ظرفیت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد معمولا پس از اتمام فرایند ثبت نام حضوری داوطلبان پذیرفته شده در اواسط مهر ماه و اواسط بهمن ماه انجام می گیرد.

در آخر در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد داشته باشید می توانید از گروه بزرگ سبز مشاور کمک بگیرید. ما در سبز مشاور پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقاطع کاردانی ، کاردانی به کارشناسی , کارشناسی پیوسته آغاز شده است داوطلبان عزیزی که می خواهند از بهمن ماه وارد دانشگاه شوند می توانند با مشاوران مرکز تماس بگیرند تا راهنمایی شوند.

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم , دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ازطریق سایت www.azmoon.medu.ir , زمان ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی , شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان , سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی , سایت www.azmoon.medu.ir , ثبت نام مدارس شاهد شهر نجف آباد , ثبت نام مدارس شاهد استان اصفهان , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته تعمیر و نگهداری ماشین های الکتریکی , هزینه ثبت نام آزمون دکتری , مقایسه sanjesh.org و sabzmoshaver.com,  www.dipcode.medu.ir , www.azmoon.medu.ir ,ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی , www.azmoon.org , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.