امورشی کو

امورشی کو , مشاوره تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دانشگاه ها و مدارس کشور

امورشی کو

امورشی کو , مشاوره تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دانشگاه ها و مدارس کشور

www.azmoon.org

www.azmoon.org : با سلام خدمت دوستان عزیز که از این صفحه دیدن می کنید. در این صفحه قصد داریم سایت مهم و معروف www.azmoon.org دانشگاه آزاد و تمامی خدماتی که در این سایت انجام می گیرد را بصورت کامل توضیح دهیم. انتهای صفحه نرم افزار رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که توسط سبز مشاور تهیه گردیده است قرار داده شده است که بصورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

  

www.azmoon.org : با سلام خدمت دوستان عزیز که از این صفحه دیدن می کنید. در این صفحه قصد داریم سایت مهم و معروف www.azmoon.org دانشگاه آزاد و تمامی خدماتی که در این سایت انجام می گیرد را بصورت کامل توضیح دهیم. انتهای صفحه نرم افزار رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که توسط سبز مشاور تهیه گردیده است قرار داده شده است که بصورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

www.azmoon.org : با سلام خدمت دوستان عزیز که از این صفحه دیدن می کنید. در این صفحه قصد داریم سایت مهم و معروف www.azmoon.org دانشگاه آزاد و تمامی خدماتی که در این سایت انجام می گیرد را بصورت کامل توضیح دهیم. انتهای صفحه نرم افزار رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که توسط سبز مشاور تهیه گردیده است قرار داده شده است که بصورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

در صورتی که صرفا می خواهید فقط وارد این سایت شوید روی azmoon.org کلیک کنید تا وارد سایت مورد نظر شوید.

خب بریم سر اصل مطلب ، با ورود به www.azmoon.org دانشگاه آزاد با تصویر زیر مواجه می گردند که در آن لینک های مختلف ثبت نام در دانشگاه آزاد را می توان مشاهده نمود. از این رو می توان اصلی ترین کاربرد این سامانه را در زمینه ثبت نام دوره های مختلف دانشگاه آزاد دانست.

www.azmoon.org

در این مطلب به توضیح کامل کاربرد های مختلف این سایت خواهیم پرداخت.

کاربرد های اصلی سایت www.azmoon.org

همانگونه که بیان شد مهمترین کاربرد سایت www.azmoon.org در زمینه ثبت نام می باشد. البته کاربرد های دیگری نیز در این سایت مشاهده می گردد.

در ابتدا به بیان این کاربرد ها خواهیم پرداخت تا در ادامه در زمینه هر کدام  به صورت جداگانه توضیحات لازم را ارئه نمایم.

  1. ثبت نام های بدون آزمون دانشگاه آزاد
  2. خرید کارت ثبت نام دانشگاه آزاد
  3. انتخاب رشته کنکور های دانشگاه آزاد
  4. دریافت دفترچه های ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  5. دیگر کاربردهای سایت

ثبت نام های بدون آزمون های دانشگاه آزاد www.azmoon.org

از مهمترین کاربردهای سایت www.azmoon.org می توان به ثبت نام های بدون آزمون در این سامانه اشاره نمود.

در این میان ثبت نام بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد از دیگر ثبت نام های بدون آزمون بیشتر مورد توجه داوطلبان قرار می گیرد. ثبت نام بدون آزمون در چهار مقطع انجام می گیرد:

  1. کاردانی پیوسته
  2. کاردانی ناپیوسته
  3. کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی )
  4. کارشناسی پیوسته

این ثبت نام در دو ورودی مهر و بهمن همه ساله انجام می گیرد.

همچنین ثبت نام های بدون آزمون کارشناسی ارشد و دکتری نیز با عنوان ثبت نام استعداد های درخشان نیز شناخته می شود از طریق این بخش انجام می گیرد

برای این ثبت نام ها داوطلبان بایستی در بازه زمانی شروع ثبت نام به سایت www.azmoon.org دنشگاه آزاد مراجعه نمایند. پس از ورود به این سایت همانگونه که در تصویر زیر می توان مشاهده نمود با کلیک بر روی لینک ثبت نام مقطع مورد نظر نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام بایستی اقدام نمود.

azmoon.org

خرید کارت ثبت نام در آزمون های دانشگاه آزاداز طریق سایت azmoon.org

در فرایند ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان بایستی اقدام به خرید کارت ثبت نام و یا کارت انتخاب رشته نمایند. کارت ثبت نام معمولا مختص ثبت نام های بدون آزمون می باشد که مانند تصویر زیر از طریق لینک جداگانه ای در صفحه اصلی سایت امکانپذیر می باشد. برای خرید کارت برای تمامی آزمون ها نیاز به داشتن رمز دوم کارت دارید.

برای خرید کارت انتخاب رشته نیز داوطلبان با ورود به لینک انتخاب رشته می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

سایت azmoon.org

انتخاب رشته کنکور های دانشگاه آزاد از ظریق سایت azmoon.org

بخش دیگری از پذیرش در دانشگاه آزاد بر اساس انتخاب رشته کنکور صورت می گیرد. که با عنوان ثبت نام با آزمون دانشگاه آزاد شناخته می شود.

برای این منظور نیز داوطلبان در ابتدا بایستی وارد سایت www.azmoon.org شوند. پس از ورود به این سایت داوطلبان با تصویر زیر مواجه می شوند که در آن بایستی بر روی لینک انتخاب رشته مقطع مورد نظر خود کلیک نمایند.

سایت آزمون

پس از کلیک بر روی لینک انتخاب رشته داوطلبان وارد صفحه دیگری می شوند که در تصویر زیر می توان مشاهده نمود. همانگونه که در تصویر مورد نظر مشخص می باشد بایستی کد ملی و شناسه انتخاب رشته داوطلب در بخش های تعیین شده وارد نموده و فرایند انتخاب رشته تکمیل گردد.

لازم به ذکر می باشد که شناسه انتخاب رشته تمامی داوطلبان در انتهای کارنامه اولیه آنان که در سایت سازمان سنجش موجود می باشد درج گردیده است.

سایت www.azmoon.org

دریافت دفترچه های ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت www.azmoon.org

در فرایند ثبت نام و یا انتخاب رشته داوطلبان بایستی دفترچه های مرتبط را دریافت و مطالعه نمایند. از این رو پس از ورود به سایت  www.azmoon.org داوطلبان بایستی از طریق لینک دریافت دفترچه که در زیر لینک ثبت نام و یا انتخاب رشته قرار داده شده است دانلود نمایند.

داوطلبان عزیز می توانند در تصویر زیر لینک های دریافت دفترچه انتخاب رشته سراسری و ثبت نام بدون آزمون را مشاهده نمایند.

سامانه آزمون

دیگر کاربرد های سایت www.azmoon.org

به هنگام ورود به سایت www.azmoon.org داوطلبان با نوار ابزاری در سمت راست این سایت مواجه می گردند. این نوار ابزار ها در واقع کارکرد های دیگر این سامانه می باشند.

از مهمترین و کاربردی ترین بخش از این نوار ابزار ها می توان به بخش اعلام نتایج آزمون ها اشاره نمود.

داوطلبان با کلیک بر روی این لینک بایستی به بخش دریافت نتایج آزمون وارد شوند. البته در زمان تنظیم این مطلب سامانه در حال به روز رسانی می باشد به همین جهت مطلب خاصی در این بخش گنجانده نشده است. از این رو داوطلبان می توانند برای دریافت نتایج به سایت www.azmoon.net دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

بخش های دیگر در این نوار ابزار اختصاص به توضیح در زمینه انواع وام ها و تسهیلات ، روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش ، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و... اشاره دارد.

نرم افزار رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

در این بخش داوطلبان می توانند رشته هایی را که بدون آزمون در دانشگاه آزاد ارائه می گردد مشاهده نمایند. برای این منظور داوطلبان می توانند بر اساس واحد دانشگاهی و یا رشته تحصیلی اقدام به جستجو نمایند.

در آخر در صورتی که نیاز به کمک داشته باشید می توانید از گروه بزرگ سبز مشاور کمک بگیرید. ما در سبز مشاور پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد برای نیمسال جدید یعنی بهمن ماه ۹۷ آغاز شده است. لازم به ذکر است که آدرس سایت ثبت نام دانشگاه آزاد تغییر کرده و به نشانی azmoon.iau.ac.ir تغییر یافته است که می توانید با ورود به این سایت یا مشاوره با مشاوران مجموعه ثبت نام خود را انجام دهید.

منبع: azmoon.org

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم , دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ازطریق سایت www.azmoon.medu.ir , زمان ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی , شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان , سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی , سایت www.azmoon.medu.ir , ثبت نام مدارس شاهد شهر نجف آباد , ثبت نام مدارس شاهد استان اصفهان , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته تعمیر و نگهداری ماشین های الکتریکی , هزینه ثبت نام آزمون دکتری , مقایسه sanjesh.org و sabzmoshaver.com,  www.dipcode.medu.ir , www.azmoon.medu.ir ,ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی , www.azmoon.org , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.